Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Sunday 23 June 2013 - {2 Candy}
Thanks :)

Assalamualaikum & annyeong

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih kat diaorang nie sebab dah buatkan header yang aku request tempoh hari yang lalu. Act, aku dah request kat  Kak IraSyiqin nie dulu kat ask.fm dia. Aku tunggu punya tunggu, tak balas2 pun. And then aku pergi lah kat blog nie -> Ken. Aku ask lah dia dekat ask.fm yang aku nak request header. Alhamdulillah, dia terima request aku :) And sekarang, Kak IraSyiqin baru balas ask aku tu. Sekarang nie aku guna header yang kak irasyiqin buatkan tu....

Dear Ken, saya tak buang header yang awak buat tu, don't worry :) Nanti saya guna header awak balik ye?

Nie header yang diaorang buat

From Ken

From IraSyiqin

Comel kan? Jangan curi pulak. Penat tau diaorang buat. Haha. Kalau korang masih tak faham lagi apa yang aku tulis tu, meh sini. Macam nie, lepas aku tukar header IraSyiqin nie, aku tukar header yg Ken buat. Lepas aku tukar header Ken nie, aku tukar pulak header yg Ira Syiqin buat. Faham? Kalau tak faham, eden tak tau lagi nak cakap apa. Ok lah, wa chow dulu lah ye? Byee :)

Blogger Ira Syiqin said...

sori la lambat buat sebab saya ingat tak ada sapa nak reqeust sebab tu saya tak buka ask.fm. and then tiba2 terdetik hati nak bukak.. tengok ada org mintak.. tu yg buat tu.. sorry lambat

 
Blogger M I R A ♥ said...

@Ira Syiqin : Ouu, okay. Takpe

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)