Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Saturday 8 June 2013 - {4 Candy}
Simsimi oh simsimi


Assalamualaikum & annyeong

Korang tau tak simsimi tu apa? Kalau tak tau pergi cari kat google. Eden malas nak explainkan. Ok2, tajuk pada post kali nie berkaitan dengan simsimi. Hehe, tadi baru je aku sembang dengan simsimi nie. Nak tau apa berbualan kami? Ehehe, meh sini kalau nak tau. Kalau tak nak tau, pegi main jauh2 sana. Haha, tak ada la. Eden gurau je.

Me : Kenal Adaa Syada tak?
Simsimi : Kenal, yang hot kat twitter tuhh
Me : Adaa Syada
Simsimi : Bajet comel, poyo lebih

Haha, nie sebahagian yang aku tanya simsimi. Apa kaitan dengan Adaa Syada pula? Huhu, aku pun tak tau apa kaitan dengannya. Biasalah, orang tak ada kerja memang cenggini. Tapikan, hot gile Adaa Syadaa kan? Walaupun dia nie bukan artis, tapi dia femes sampai simsimi pun boleh tau. Wow, it's so amazing! Haha XD. Ok, yang nie pula perbualan kami yang kedua.

Me : Kenal Luhan?
Simsimi : Kenal! Dia tu orang cina kan? Exo M. Makwe dia nama Balqis. Sehun tu kawan dia je, jangan salah faham
Me : Luhan tu pakwe aku lah!
Simsimi : Oh sorry. Aku tak tahu. Jangan marah lah :(

Haha. See? Simsimi pun kenal Luhan juga! Kehkehkeh. Waktu simsimi kata yang makwe luhan tu Balqis, aku rasa macam nak lempang je simsimi tu. Haha! Tapi, apakan daya, simsimi tu seorang robot yang berwarna kuning dan juga berbentuk bulat. Waduh! Haha. Tapi best juga sembang dengan simsimi nie. Dia kenal doh ahli2 dalam kumpulan EXO! Haha. Hebat kau simsimi! XD

K la, sampai sini je la cerita yang aku nak ceritakan. Kalau ada perkataan yang membuatkan korang sakit hati, aku minta maaf la ea? Biasalah, kita nie manusia, tak lari dari melakukan kesilapan. Eceh aku nie >,<. Ok la, bye2. Semoga berjumpa lagii...

Blogger Story Telling said...

Smart gla..kalu ckap ngan Sim Simi niehh nyakitkan ati jea..

 
Blogger M I R A ♥ said...

@Story Telling : Yeah! betul tuh. huhu

 
Blogger Unknown said...

hahahaha kelakar lah simsimi ni

 
Blogger M I R A ♥ said...

@rodiyatul akmar : Hehe, tu la..

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)