Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Saturday 8 June 2013 - {2 Candy}
Kpoppers !



Assalamulaikum & annyeong chingus ! >,<

Okay, tajuk post pada kali nie berkaitan dengan kpoppers. Act, aku nie pun sebenarnya kpoppers yang tegar. Tapi, tak ada lah tegar sangat macam korangkan? Sempat aku bw blog yang kpopper tadi, best baca entry2 diaorang tau. Lagi2 tentang EXO aku nie! Haha. Kepada kpopper yang tegar mesti dia akan post tentang bias2 diaorang tu. Tapi aku? Aku asyik post pasal kehidupan aku je kan?

Boringkan baca pasal kehidupan aku je? Mestilah sebab kehidupan aku nie tak ada pun yang happy2 :'(. So sad. Haha, kembali pada tajuk tadi. And then, kpopper juga femes dekat twitter. Diaorang femes pasal tweet2 diaorang tu yang berkaitan pasal kpop. Aku rasa, dekat facebook ramai juga kpoppers. Tapi yang aku tengok, twitter lah yang paling ramai kpopper.

Betul tak apa yang aku cakap tadi? Haha, itu bagi aku lah. Kalau bagi korang, aku tak tau lah. Do not bash me if there is wrong. Haha, speaking tak jadi. Itulah jadinya. Act, aku pun tak tau betul ke aku speaking nie. Hope korang jangan gelak lah eh? Aku lemah gile dalam BI nie. Nie pun aku just trying jea. Ehehe, saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan. Ahaks, skemanye ayat tu!

K lah, nak pegi sambung buat kerja sekolah yang berlambak nie balik. Dari tadi kene membebel dengan mak je tadi. K bye. I hope you guys have a nice day.*speaking lagi, macam la hebat sangat..huhu

p/s : Maaf diatas penggunaan "aku" kepada yang lebih berusia :)

Blogger Misz Nadia_Kim Nana (나나 김) said...

Awk EXOTIC ea? Saya KISS ME & INSPIRIT... hehe ^.^

 
Blogger M I R A ♥ said...

@Misz Nadia_Kim Nana (나나 김) : Yupp, saya exotic. Ouu yeke. Huhu :)

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)