Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Monday 17 June 2013 - {0 Candy}
Choral Speaking


Assalamualaikum & annyeong

Haii, apa khabar korang? Sihat tak? Ehehe, saje tanya awak tu yang tengah membaca nie. Huhu. Ok2 stop mengarut. Post pada kali nie bertajuk choral speaking. Kenapa dengan choral speaking? Ehehe, sebenarnya, aku n satu kelas kene choral speaking tau. Eeeee~ Geram rasa. Bukan apa, aku nie dah lah lemah bahasa inggeris, pastu nak choral speaking pulak. Hancus lah jadinyee.

Memang tak puas hati lah. Dah lah kene choral speaking hari sabtu pulak tu. Mampoih aku! Dahlah tak hafal satu habok pun. Apalah nasib aku. Terseksa duduk kelas pertama nie. Waaa~ Rasa macam nak tukar kelas jea. Tapi, apakan daya, tak boleh nak tukar kelas. Sedih3 T_T. Ok, sebelum tu, tujuan kitaorang buat choral speaking nie sebenarnya untuk hari kecemerlangan nanti. Depan mak bapak pulak tuh!

Lagi lah mampoih aku dibuatnya. Waa~ Tak nak datang, tapi paksa suruh datang pulak. Ini tidak adil, tidak adil bagiku~~ Nyanyi lagu yuna sudah.. Ok lah, malas nak bebel panjang2. Yang penting, hati aku nie masih tak puas hati! Kenapa mesti kelas kitaorang yang terpilih! Menyampah betul! Uhukuhuk. K lah, korang pun dah malaskan nak dengar bebelan aku nie? Hehe, k lah. Wa chow dululah ea? Byee.... :)

Wassalam

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)