Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Sunday, 12 May 2013 - {2 Candy}
Happy Mother's Day :')


Assalamualaikum n annyeong chingus ! Hari nih mira nak ucapkan selamat hari ibu kepada mak mira sendiri dan mak-2 yang diluar sana tuh . Hurmm , hari nih memang mira tak ada mood gilew ! Sebab nape ? Sebab hari nih lah mak mira sakit :'( . Kesian tengok mak mira muntah-2 . Teruk juga mira tengok . Sebak gilew dada mira waktu tuh :( .

Hurmm , hari nih juga lah mira banyak tolong ibu mira . Selalunya mira tak macam nih pun . Malas saje keje ! On9 24 jam . Ish-3 , jangan lah contohi mira nih ye . Huhu . Selalunya bila mak mira suruh mira buat keje rumah , mira mesti je membantah cakap mak mira tuh . Tapi hari nih mira tak membantah langsung , terus je ikut perintah mak mira tuh .

Pelik tak ? Tok seh pelik ar . Haha . Setiap manusia akan berubah . Kan-3 ? Hehe . Mira doakan supaya mak mira cepat sembuh dan kiteorang boleh berbual-2 macam dulu lagi :') . Kesian tengok mak mira terbaring jea dekat atas katil tuh . Tapi kan , mesti mak mira seronok kan sebab hari nih mira ikut perintah mak mira tuh . Hehe . Ok lah , mira nak chow dulu . Bye :)

Blogger Ainsha said...

Akak doakkan mak mira cepat sembuh. Amin. Doakan untuk mak pun dah jadi hadiah hari ibu, ye idak? hiks :)

 
Blogger Miera Amiera ♥ said...

@Ainsha : Hehe . Tq kak . Yupp , bet0y tuh . Hehe :)

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)