Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Saturday, 22 June 2013 - {2 Candy}
Kpop Header #1


Assalamualaikum & annyeong

Hari nie aku berkesempatan nak bagi korang freebies header kpop. Sorylah kalau buruk. Biasalah, budak baru belajar kan? Ehehe. Header nie simple jea. Tak retilah nak buat comey2 macam blogger lain buat. Uhuhu, sedih T_T. Oklah, kalau dah ambil tu, rajin2 kan lah tangan tu untuk komen ye?

http://2.bp.blogspot.com/-Zs73UzoPNdg/UcZNi_o5yQI/AAAAAAAAAhw/0TLJwOAGYVk/s1600/4nia.png


http://4.bp.blogspot.com/-2PmbSwLPceU/UcZN9q4e3FI/AAAAAAAAAh4/Uv-4S6x0DS8/s1600/angel.png


 http://3.bp.blogspot.com/-9RWEqnPyZdI/UcZN9zYHsjI/AAAAAAAAAiE/1ODOl2g7EHw/s1600/baby.png


http://2.bp.blogspot.com/-YWLVwq4-roo/UcZN-hWVVdI/AAAAAAAAAiM/6DJpECpCEPo/s1600/exotic.png


http://1.bp.blogspot.com/--HAIypxvS1A/UcZN_4shytI/AAAAAAAAAiY/0-5jqUVDlkk/s1600/shawol.png

http://3.bp.blogspot.com/-3kHEw5i2zCs/UcZOAH1avJI/AAAAAAAAAic/Dlak-_WgFy0/s1600/sone.png

Itu jea yang aku boleh buat. InsyaAllah, kalau ada masa nanti, aku buat yang selebihnya ye? Ok, comment first before take ^^

p/s : aku rasa takde sape pun yang nak ambil T_T


Blogger Sarah said...

boleh tau x header ni pakai font apa? cne nk amik eh?

 
Blogger Ira Mira ♥ said...

@Sarah : nanti saya bagitahu font nie dekat cbox awak

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)