Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Sunday 16 June 2013 - {4 Candy}
New Look !


Assalamualaikum & annyeong

Yeah! Setelah private blog selama satu hari, akhirnya siap juga edit blog kesayangan nie sebelum internet dah habis. Kejap lagi jea internet nak habis, sempat lagi aku menulis nie hah. Haha. Tema blog nie wane pink dengan grey. Amacam? Ok tak? Haha, bagi sesiapa yang selalu bw blog aku tu, mesti dia pelik sebab aku nie asyik2 tukar design jea. Haha

Wajiblah kene tukar sebab aku nie cepat boring. Tak sampai dua hari, aku dah nak tukar design. Ada jea yang tak kene aku nie. Hekhekhek. Aku sebenarnya nak menceriakan lagi blog aku nie, sebab tu lah aku asyik2 tukar design. Eh cenggitu pulak ea? Haha. Btw, aku edit blog nie simple jea. Takde lah cantik sangat macam blogger2 yang diluar sana tu. Eceh!

Kadang2 aku teringin juga nak edit blog sampai jadi comel. Tapi, apakan daya. Bukan pandai pun nak edit sampai macam tu sekali. Jeles juga aku tengok blog2 orang lain yang comel2 tuh. Sedih teramat kot. Huh! Tapi takpe, asalkan aku boleh guna blog nie untuk luahkan perasaan aku. Itu yang paling pentingnya. Hehe, oklah. Wa nak chow dulu lah ea. Bye..

Wassalam

Blogger ※ Najia Idrina ※ said...

Blog awak dh comel laa, dear :) Same here. cepat boring. One week at least tukar gmbr. hahaa

 
Blogger M I R A ♥ said...

@※ Najia Idrina ※ : huhu, thanks. tu lha, hehe

 
Blogger EyraKieyra ; said...

comel la blog awak! than mine xD

 
Blogger M I R A ♥ said...

@EyraKieyra : huhu, takde lah comel sangat. btw, thanks :)

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)