Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Monday 24 June 2013 - {0 Candy}
Infiniti Cinta :3


Assalamualaikum & annyeong

Haip korang! Hehe, hari nie aku nak citer sikit dengan korang nie. Huhu, korang dah dengar ke lagu baru kaka dengan zizan? Kalau dah dengar tu bagus lah, ehehe. Act, lagu nie dah jadi antara lagu melayu fav. aku dah. Aku mula dengar lagu nie pun time aku buka radio. So, aku terdengarlah lagu nie. Macam best jea. Aku fikir lagu nie zizan dengan kaka yang nyanyi, rupa-rupanya memang betul pun bila aku search kat youtube tadi. Banyak aku ulang lagu nie, sampai tak terkira aku ulang. Lol XD.

Aku dah lama tak minat gegiler kat lagu melayu. Ye lah, setiap hari aku asyik dengar lagu korea jea. Haha. Ok2, stop membebel. Kat bawah nie aku ada sediakan lagu kaka dengan zizan untuk korang. Kalau korang dengar, gerenti korang akan suka punya lah. Haha. Belum dengar, belum tahu. Ye dok? Ahahaha, bebel jea keje aku nie. Oklah, dipersilakan mendengar lagu nie ye? Eceh, ayat~ Haha XD



Amacam? Best tak? Ahaha, apa2 pun voice diaorang nie memang....Perhhhh! Best giler lah. Ahaha, oklah, wa nak chow dulu lah ea? Byee~ :)

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)