Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Saturday, 4 May 2013 - {2 Candy}
Segmen : Kenalan Blogger , Hamizah

 
 
Hye korang ! Hari ni mira tak tau nak buat apa , jadi mira nak join satu segmen oleh kak Hamizah . Dari tak buat apa-2 , baik mira join segmen ni kan ?Klik banner tu kalau nak join .

Nama : Amira Aisyah
Suka apa ? : Suka lepak dengan kawan-2 , dengar lagu k-pop ^^
Saya seorang :  Sangat-2 pemalu , banyak cakap bila dengan "kawan sahaja" . Hehe :D
Blogging since : Baru tahun ni (2013)
Saya suka blog : Fatin liyana & banyak lagi lah . Hewhew
Facebook or Face The Book : Sudah semestinya Facebook ! Haha XD
Quotes : Buat baik berpada-pada , buat jahat jangan sekali . Hehe ^_^

Mangsa tag : Lia & Anis

Blogger Hamizah Othman said...

terima kasih join adik
:D

 
Blogger Miera Amiera ♥ said...

sesama kak ;)

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)