Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Saturday 24 August 2013 - {4 Candy}
Pencarian sponsor


Assalamualaikum . Sekian lama menghilang , kini aku kembali lagi . Eceh , ayat memang tak boleh blah . Okay , hari ni aku berasa berbesar hati untuk mencari sponsor yang jujur dan baik hati . Hari tu aku pernah buat ga tapi terpaksa dibatalkan . Yela , sibuk dok siapkan persiapan raya kan :3 . Nak jadi sponsor ? Meh baca syarat2 nye ye !

Barang yang boleh disponsor
  • Barangan pos
  • Topup


Kelebihan menjadi sponsor
  • Bilangan followers / likers page bertambah
  • Earning churp-churp dan lain2 akan bertambah
  • Dapat mengeratkan hubungan silaturrahim sesama blogger


Berminat untuk menjadi sponsor ? Hantarkan detail seperti berikut
  • Nama
  • Barangan yang ingin disponsor
  • Untuk berapa pemenang
  • URL blog
  • Syarat-syarat (tidak melebihi dua syarat)


PM DI SINI -------------> Sini

Hope korang boleh lah jadi sponsor untuk 1st ga nie ye . AMARAN : Barangan blog tidak diterima

Blogger Fara_nym | Hyoukurona said...

Fara dah PM Amira kat facebook keyh~

 
Blogger M I R A ♥ said...

@Fara_nym (Farahanim) : Okay :)

 
Blogger Farzana Asmat said...

saya nak jadi sponsor :3

nanti saya pm kat facebook.

 
Blogger M I R A ♥ said...

@. : Okayy

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)