Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Thursday, 1 August 2013 - {10 Candy}
Minta Maaf :'(

Assalamualaikum w.b.t

Hari tu mira ada buat mini giveaway kan ? Mira nak minta maaf sangat2 sebab ga tu terpaksa dibatalkan sebab kekurangan peserta . Mungkin hadiahnye tak gempak kot sebab tu takde ramai yang nak join . Teringat juga , kesian dekat para sponsor tu . Korang , mira minta maaf ye sebab terpaksa batalkan ga nie . Cuba korang ada dekat tempat mira ? Mesti sedih kan ? Jadi , korang tolong lah faham perasaan mira nie ye .

And kepada peserta yang join tu , mira nak ucapkan terima kasih sebab join . Dan mira nak minta maaf juga sebab ga terpaksa dibatalkan . Dan bukan sebab tu je mira batalkan ga nie . Mira batalkan sebab mira sekarang nie sebok . Dan takde masa nak bw blogger yang lain . Harap korang maafkan ye ? :'( Kat bawah nie peserta yang join . Ada 7 orang je yang join . Sedih :'(

1) http://shedotaqilah.blogspot.com/
2) http://chocolatevanilla925.blogspot.com/
3) http://blogcikwan.blogspot.com/
4) http://zmanja-sweetsmiles.blogspot.com/
5) http://mynightmarestory.blogspot.com/
6) http://heyhoneysista98.blogspot.com/
7) http://atikahazanan.blogspot.com/

Wassalam

 

Blogger nurul nabila said...

alah.saya baru nak join :((

 
Blogger Nur Amira Aisyah said...

@nurul nabila : Sory lah ye , nanti sy buat ga lagi :')

 
Blogger cik yaya said...

next time buat jgn lupa jemput akak okay ^_^

 
Blogger Nur Amira Aisyah said...

@cik yaya : Orait kak ;)

 
Blogger Nur Rabiatul said...

Sbb due date lambat lagi kot.. tambah, skarang nk raya, sibuk sikit.. mungkin lepas raya org join ga mira ni.. :)

 
Blogger Nur Amira Aisyah said...

@Nur Rabiatul : Hehe , betul juga tu :)

 
Blogger Ain Nafiza said...

lah, kenapa?? hmm, don't worried mira.. AN sentiasa akan sokong mira.. jangan sedih2 tau nanti tak comel ^_^

 
Blogger Nur Amira Aisyah said...

@Ain Nafiza : Hehe , okay ;) Terima kasih ^^

 
Blogger ~zmanja~ said...

mcm akk ckp..maybe sume bz nk raya...lps ni mira wat lagi..insyallah, mesti ramai yg join...

 
Blogger Nur Amira Aisyah said...

@~zmanja~ : Betul tuh . InsyaAllah :)

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)