Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Tuesday, 19 March 2013 - {4 Candy}
Benci PBS !

ASSALAMUALAIKUM ♥


Hye readers sekalian . Huh ! Mai sini , mira nak citer sikit . Sikit jea . Meh lha dengar *sikit lha konon* . Okay , sambung-2 . Korang tau tak PBS tu apa ? Haha , confirm lha korang tau kan . Sengal lha mira ni o_O . PBS adalah perkara yang paling dibenci oleh pelajar-2 sekolah menengah . Termasuk lha mira ni . Cikgu cakap PBS ni senang daripada peperiksaan . *senang sangat*

Mira rasa lha , mira lagi suka peperiksaan daripada PBS ni . Nak tau apa sebabnya ?  Sebab cikgu setiap hari buat PBS . Mana lha tak geramnye ! >< . Kalau peperiksaan boleh lha duduk rilek . Time nak dekat periksa baru lha nak ulang kaji . Haha , sengal-2 >< . Lagi-2 time sivik . Selalu sangat buat PBS ! Ye lha , sivik tu sekali jea dalam seminggu . Mana lha cikgu tak buat PBS kan ? -_-

Huh ! benci betul lha buat PBS ni . Yang paling tak sukanye time sains . Susah gilew kott ! >< . Tak dapat nak tengok kawan sebelah punya jawapan sebab mira duduk paling depan sekali . Haha , ntah apa-2 rasa . Cikgu sains dah lha garang ! Satu kelas tak suka cikgu tu masuk . Haha , mira setiap hari berdoa yang cikgu tu tak masuk kelas . Ternyata , sia-2 jea doa mira tu ! Hampeh betul :P

Haha ! K lha . Sampai kat sini je lha mira membebel . Penat dh . Ntah-2 , mira membebel sorang jea ! -_- . Hampeh betul . SS lha katakan . Haha . Tak tau SS tu apa ? SS tu SYOK SENDIRI . Mira just nak bagitahu kat orang-2 yang tak tau jea . K lha , mira nak chow dulu . Bye bye ^^

WASSALAM ♥

Blogger nadia hikari said...

rindu gelagat sekolahh . sabar yee adik

 
Blogger Miera Amiera ♥ said...

@nadia hikari : hehe . memang tengah sabar ni . huhu :D

 
Blogger Juliana lia said...

pbs ni susah sngat ke dik??

 
Blogger iZa ♥ said...

@Juliana lia : tak ada lha susah sangat . cuma penat nak fikir jawapannye . hehe

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)