Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Sunday 7 July 2013 - {2 Candy}
Random update


Assalamualaikum w.b.t

Aku kembali lagi ! Jyeah . Haha . Ehem2 , pejam celik , pejam celik , tinggal sehari jea lagi nak puasa . Ehehe , mana yang tak ganti lagi tu , dah ganti ke belum ? Haha . Ok2 , act aku bukan nak cerita pasal puasa nie . Tahu lah excited sangat nak puasa . (Yelatu -,-) Lol , haha . Nampak tak perbezaan dekat blog nie ? Nampak kan ? Aku tukar design blog nie sikit2 jea

Aku tukar warna biru , pink dan kelabu . Amacam ? Ok tak . Bagi pandangan aku (pandangan aku jea) , ok jea . Kalau bagi korang macam mana pulak ? Cer citer , cer citer . Haha , macam2 lah aku nie . Eh , sebelum tu aku nak minta maaf sebab aku private blog aku nie 3 hari (3 hari jea kot) . Haha , lama betul aku private blog aku . Act , aku memang nak siapkan hari tu juga tapi aku kena balik kampung . So , lamalah juga aku private blog nie . (Lamalah sangat)

Hari sabtu (6/7/2013) sebenarnya aku kene sekolah ganti disebabkan jerebu hari tuh . Memang membebankan betul bagi budak sekolah . Haha , tapi , aku tak pergi sebab balik kampung . Haha . Tapi bosan juga sebab kat kampung takde internet pun . Lol , haha . Ok lah , itu je kot yang aku nak citer kat korang . Malas nak taip panjang2 . K , byeee :) Assalamualaikum .

Wassalam

Blogger Unknown said...

salam ukwah
saya follow blog mira
jemput ke blog saya ye..
http://sekuntumbungazara.blogspot.com
time kcih..=)

 
Blogger M I R A ♥ said...

@siti ZAHARA : Okay ^^

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)