Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Monday 8 July 2013 - {0 Candy}
Cbox


Assalamualaikum w.b.t

Hai korang ! Malam nie aku nak cerita pasal cbox . Mungkin ramai yang kena kan ? Kena apa ? Contohnye macam ada link hantu lah , link iklan . Tapi kita tak tau pun itu link apa . Sekali kita dah tekan , menyesal tak sudah . Lagi2 yang link hantu tu . Dengar cerita ramai dah yang kene . Alhamdulillah , nasib baik aku tak kene . Kalau tak , tak boleh tidur malam lah jawabnya . Haha

Hari tu , aku bw blog sorang blogger nie . Aku dok godek2 lah cbox dia kan (nak cari kawan untuk follow) , aku jumpa ada orang hantar link hantu kat cbox dia . Hati aku kata nak buka , kepala aku kata tak nak buka . Haha , mana satu lah . Fikir 2 , 3 kali , akhirnya tak buka link tu . Terus tutup blog tu . Seram banget tuh . Takde kerja betul orang yang hantar benda cenggitu .

Nie pulak , pasal link iklan . Tuan punya iklan , kalau nak suruh orang naikkan awak punya apa nama tu ? Ala , tak tau sangat lah pasal iklan2 nie . Naik apa2 lah kan , boleh tak jujur . Contohnya tuan punya iklan tu hantar "singgah" kat cbox kita . Opkos lah kita akan tekan kan ? Dan dari situ lah duit dia kot yang naik . Haha , apa2 jea lah . Itupun kalau dia terbiar sampai loading habis .

Tuan punya iklan nie memang buat teknik jalan sesat lah . Kan3 ? Tak habis2 nak tipu blogger2 nie . Lagi2 yang newbie . Haha , kalau dia dapat duit tu pun , itu bukannya duit halal . Duit haram yang dia dapat tu . Hasilnya menipu orang . Haha . Kepada tuan punya iklan yang lain2 tu , ikutlah jalan yang benar . Tau3 ? Ok , itu jea kot entry pasal malam nie . K byee ! Assalamualaikum :)

Wassalam

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)