Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Saturday, 9 March 2013 - {4 Candy}
Nak bagitahu ...

ASSALAMUALAIKUM


Haii readers sekalian ^^ Untuk pengetahuan korang sebenarnya mira nih bukan lahh newbie dekat sini . Sebenarnya mira mula berblog sejak ....... tak ingat lahh . Tapi, dari tahun lepas lahh mira mula berblogging . Tujuan mira buat blog baru ni bukan apa . Sebenarnya mira dah lupa pass. acc google -_- . Haish , sayangnya blog pertama mira tu dah masuk 200 lebih followers dah . Sayang bebenor !

Banyak cerita yang mira luahkan kat dalam blog tuh . Sayang seribu kali sayang ! Tak boleh nak buat apa-2 dahh -_- . Nak tengok blog pertama mira ?? Tak yah lahh sebab mira pun dahh lupa apa link blog mira tuh o_o . Teruk kan ?? Mira tak makan kepala ikan okay ! Haha, gedik dahh mira nih -_- . Menyampah asew . Okay lahh, sampai disini sajalah mira membebel . Ntah-2 , mira jea yang syok sendiri membebel sorang-2 . Apa-2 jea lahh..Kbhaii.

WASSALAM

Blogger Nurul Husna said...

sayangnya.. tapi takpe. kumpul followers baru yee. really cute bloglah dik. :D

 
Blogger Mionica Pic said...

hmm..a'ah..syg betoll..tpi kes ite sme lha..akq un lupe gak paswed email..hihi..uke..join ur blog~

 
Blogger Miera Amiera ♥ said...

@Nurul Husna : hehe . tq kak :)

 
Blogger Miera Amiera ♥ said...

@Mionica Pic : huhu . itu lha pasai :)

 

Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)