Writter

assalamualaikum. i'm amira, owner of this blog. 14teen y/o. pleace be nice here. dont forget to leave ur footstep in my cbox too.

CBOX


ARCHIEVE

FOLLOWERS


CREDIT

© 2014 - Skins by Mayra. Cute icon from Pixel and other from Wana & Atiqah.
Thursday 6 March 2014 - {0 Candy}
I'm back !


Assalamualaikum...


Hello evelibadi! Pekabo? Apa cita? Lama dah aku menyepi dari dunia blog ni. Akhirnya aku kembali juga *amboi ayat hang*. Rindu gila kot kat blog ni. Entahlah, nak kata sibuk tak de lah sibuk mana. Macam biasa, makan tidur, makan tidur. Blog ni pun dah bertukar wajah. Pinky gitu. Thanks lah kat kak mira yang sudi edit balik blog ni untuk kali kedua. Biasalah, aku ni cerewet sikit. Aku tempah dah masuk dua kali dah. Untunglah kak mira. Ececeh.


Minggu ni, minggu exam. Minggu yang paling stress. Gila kau tak stress, haha. Math? Toksoh cakap ar. Susah gila gila gila. Senanya, math bukan susah mana, cuma aku ni je yang lupa jalan kira macam mana. Nasib lah kalau dapat C ;_; Hukhuk. Sejarah pun lebih kurang. Nasib lah keluar soalan objektif. Tak boleh bayangkan kalau keluar soalan subjektif. Nak menangis aku jawab periksa T_T


Macam macam lah yang jadi waktu aku dah lama tak berblogging ni. Ada benda yang aku nak citer ni. Tapi aku lupa. Makin lama makin aku jadi pelupa pulak. Hmm, tak lama lah mira, tak lama. Hahaha. Esok aku periksa mata pelajaran bahasa arab. Bukan semua kelas ada. Ini untuk kelas aliran je. Untung ar kelas lain. Semua dah boleh rilek rilek. Rilek lah sangat. hihi. Debor rase. Aku dah la tak pandai bahasa arab. Tak tau la esok macam mana. Ha, mata pun dah berat dah ni. Time to sleep! Bye uollssss. Haha, gedik sekejap xD


Post a Comment

hai, assalamualaikum and annyeonghaseyo..

- no harsh word please ?
- anon and haters are not allowed here
- thanks for ur comment :)